tisdag 22 december 2009

Tisdag

Dagen började med en rejäl snuva! SUCK. Sen började jag packa och sådär. Sen runt tolv tiden så gick vi ner till Pappa och åt gröt :) Va jätte gott Pappa, tack för allt <3 Jag fick ett par leggins av dom och en mugg som det står jag älskar dig på, sen en jätte fin text i.. Och av Annis fick vi sånna ljusstakar.. Så vart jätte glad för dom, sen efter julgröten och sådär, så åkte vi hem Pappa skjusade oss, men vi tog ett tidigare tåg så. Vi hämtade alla saker och packade in i bilen så Pappa kunde skjusa oss till stationen också, så det var snällt.. Sen kom vi till svärmor, hjälpte Antes småsyskon att städa rummena, så Svärmor kunde konsentrera sig lite på allt annat.. Så har varit trevligt, förutom att jag är sjuk, är nog det kassaste av allt ! Nu ska jag röka & se vad som ska hittas på..

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar