söndag 20 december 2009

Söndag

Och en riktig slappdag kan man ju säga.. Gick och la mig mellan ett och två inatt. Och vaknade första gången vid nio och gick på toa och va as trött. Sen somnade jag om och vaknade nästa gång vid tre :P haha snacka om sooova ;P Så Ante och jag gick upp, sätte oss vi datorn och sådär, sen va det något bra på tvn så kollade jag lite på det, och nu håller jag på lite med maten. Men har fått värdens hosta, gick ut och rökte innan och då hosta jag så mycket så jag höll på att spy.. Fyfan är så jävla äckligt, och inte nog med det så har jag värdens mens verk så jag håller på att döö :P Är inte speciellt roligt...
Imorgon ska jag börja göra lite julmat som jag har lovat svärmor att göra, blir att göra jansson, men tänkte jag gör utan ansovis, eftersom vet inte vilka som äter det, sen pallar jag inte köpa de:P För tycker det är sak samma för mig :P Sen hade jag tänkt göra köttbullar :) Så det blir väl morgondagens göra, sen ska jag väl få julklappar inslagna.. Trååååkigt :P Men måste göras :)Sen på Tisdag åker vi, runt halv tre.. Ska käka julgröt hos Pappa på morgonen först.. Och sen måste vi packa imorgon också, så känns som om det är mycket att göra imorgon.. Nä nu ska jag gå och fixa med maten.

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar