lördag 19 december 2009

Mee is Happy;)

Yeees, igår åkte jag och baby till Familia :) Och gick runder där, jag köpte ett presentkort till honom i spelbutiken. Sen en hockybok och mjukisbyxor.. Sen gick vi och åt, sen skulle vi hem, men bara det att Ante gick in i databutiken och skulle kolla vad dom kostade, tror ni inte dom erbjuder oss saker. Först ville vi inte ta det, så Ante sa att han fick se till nästa år.. Men då säger killen men om du köper den nu så får ni högtalare och dator väska, utan kostnad, sen får ni betala 200 nånting i 3 månader och restan 400 nånting. Så vi slog till ;D Och högtalarna kostade igentligen 700 nånting men dom fick vi gratis, och väskan kostade 400 nånting och den fick vi med gratis... Så jag har fått en bärbardator av min Darling :D Är super glad, och han andra säljaren bara, vart får man tag på sånna killar, ja ba Landskrona ;P haha.. Jag undrar vad min far kommer säga när han kommer :O Vill inte veta det, men det kommer jag få veta sen i eftermiddag ;P Nä ska strax gå till netto och handla lite.. Vi ska ju fira Ante idag :) Med Pappa. ;D Hoppas ni får en bra jul ;)


God Jul & Gott nytt år ;)

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar