måndag 21 december 2009

Typ ingen sömn inatt :P

Det är ju helt sjukt :O

Asså klockan bara gick, så jag har varit vaken typ hela natten :P Somna lite innan bara, och det va ca 2 timmar. och är liksom inte trött för fem öre.. Det är helt sanslöst att man kan vara så piss, för en gångskull.. Brukar ju alltid vara as trött på kvällarna annars, men inte idag tydligen, och det känns ändå super skönt ;D Vet jag är konstig ;P Men vafan, palla sömnen igentligen. Sova kan man ju fan göra i graven! :D Jaja nu gör jag köttbullar, men dom blir helt missbildade, men måste ändå göra flera sen, så hoppas det blir bättre då.. Nu sitter jag mest och väntar på att Pappa ska höra av sig då vi ska åka och hämta mina småsyskon.. Men kommer ju ta några timmar till, dom är ju inte i Hässleholm fören tre, så vi åker kanske runt två tiden..

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar