lördag 19 december 2009

Vet igentligen inte varför....

Det känns så jobbigt att vara hos Pappa nu mera


När jag kommer ner dit, så vill jag nästintill bara hem.. Känns så himla konstigt detta. Och alla där nere verkar så himla konstiga.. :/ Orkar bara inte se detta mera. Kommer snart inte orka kämpa mera asså.. Det går snart inte mer. Mina hop är tamefane mig snart slut. JAG ORKAR INTE!





Lördag

Idag vaknade jag vid halv nio, och var as trött. Men pallade ändå inte sova mera! Så gick upp och rökte, sen la jag mig och myste med baby! Efter det höll jag på med min dator ochsådär. Sen runt tolv gick jag och älsko och handlade lite, efter ett tag kom pappa och dom som skulle fira AnteMan :) Han fick en shorta och ett flak öl av Pappa och dom.. Så åt vi lite tårta, och drack kaffe. Typ min dag idag va lite nere hos Pappa också och åt.. Sen ville jag som sagt bara hem.. Imorgon hoppas jag att det bara är en sån dag att ta lungt, för orkar seriöst inte göra ett skit.. Är as trött och vill bara vara hemma. Men kanske ska ner till byn imorgon och sola, måste ändå ner och posta julkorterna. Behöver ändå en promenad..
Ni får ha det så bra, ska strax se film med min Baby<3

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar