fredag 25 december 2009

Nu är äntligen julen över!

Hatar julen nu för tiden, asså ingen har samma traditioner som man hade när man va lite, är nog bara mamma som har just den traditionen kvar! Men nu kan man ju kanske inte alltid vara där.. Sen är jag så bortskämd, eller blivit de. Så det känns konstigt för mig att knappt inte få öppna massa packet.. Men det är ju en sån sak jag måste vänja mig vid! Nu sitter vi här, och Ante har stängt in sig på rummet? och jag fattar ärligt talat ingenting! Jag sitter här med Svärmor, Antes bror och hans tjej, och som små, vi kollar på Jackson.. Men nu har jag hem längtan. Vill hem, är så rastlös så det finns inte, och det beror på att jag har hemlängtan! Om inte Ante vill följa med ut sen, så kommer jag fan gå ut själv, för jag pallar inte den här rastlösheten, den är dö jobbig :O Vet inte vad det är med mig :/ Men julen va okej, kändes bara konstigt allting!

Ciao Sannie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar