lördag 23 oktober 2010

God Morgon på er!

Morgon & morgon, Va ett tag sen jag vaknade nu :P

Vaknade runt nio, gick upp vid halv tio! Ut med Sessan, sen in o käka frukost! Sen så glode jag på vår NYA tv ;) & sen testade jag vårat NYA WII ;) Blev riktigt nöjd med det.. Men vart irreteread på en sak. Köpte ju högtalare till båda mina småsyskon, som present (dom fyller inte fören i november, men ändå) & så stog det att dom kostade 399st, eller en säljare stallde skylten där när jag stog där. Så tänkte fan va billigt :O O tog två par! Men sen när jag kommer hem o ser priset, så betalade jag 599st! & då fick jag ångest. Inte de att dom inte va världa det, utan att jag inte kollade nogrammare på skylten! Ja ibland blir man trött på sig själv!

A, idag ska här städas o fixas!
Hade tänkt lägga ner alla sommarjackor & skor i källaren! Plus alla extra täcken o kuddar, sen madrasserna vi har här uppe! Och Älsk ska nog pysla med att få upp alla böcker i bokhyllan o fixa till tvbänken, så allt bli inkopplat på rätt sätt. Ja min sambo är noga ;) haha. Sen ska jag försöka hinna damsuga o tvätta golvena, & sen städa Elvis bur ;D Så är mycket att stå i så måste snart få liv i min kärlek :) Nä nu blir det att ta det lungt innan allt börjar hända :P



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar