torsdag 28 oktober 2010

God Morgon!

V.30+1 idag ;) & idag är jag stolt över mig själv!!

Ja idag vart de upp tidigt, när Älsks klocka ringde va jag hungrig så jag gick upp o gjorde gröt, som jag har varje morgon & lite te. Sen satte jag mig o kolla på Wallander. Sen vid åtta ville Sessan ut, så va ute med henne. Sen såg jag klart filmen.. Sen tänkte jag att jag ringder o felanmäler grejorna jag skulle felanmäla, för hatar o vänta förlänge när jag hatar o prata i telefon ^^
Så ringde dit, så va de bara telefonsvararen, han berättade vad dom skulle ha in + felanmälorna :P Så pratade in de utan att säga FEL! Jag brukar vara så duktig på att hacka eller säga fel när jag ringer, därför jag hatar o ringa :P Så är riktigt stolt över mig själv! För trodde de skulle ta längre tid innan jag ringde. För kan vara duktig på det. Att inte ringa asså ;P

Ikväll kommer Antes två bröder hit, o ska spendera helgen här :) Får se hur det går. Dom är kräsna också ;D Så idag får det bli hemmagjord pizza här, sen får vi väl se vad dom vill ha sen! & de ska städas lite här innan också! Så ska pyssla med de lite nu på förmiddagen! Sen blir de att dra till affären sen o handla de vi ska ha till pizzan :)

Nä hoppas ni får en trevlig helg :)



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar