tisdag 26 oktober 2010

Tisdag

& detta är mitt 100de inlägg ;)


Nu ska jag strax ut med Sessan. Sen ska jag strax åka in till Hyllinge. Älsk hade fått sina pengar så han kanske bjuder på någe gott ;P Skulle egentligen gått på föräldrarträff idag, men jag va SKIT trött. Har knappt orka röra mig ifrån soffan idag! Så vart ingenting!

Fyfan va Sessan börjat fälla mycket, asså de enda jag gjort idag är typ att lega i soffan o har fått fullt med hundhår.. Tror inte hon ska få vara i soffan alls mera! för ligger oftast något täcke där, sen så har man de på sig!


Skola imorgon också :/ VILL INTE! SUCK! Men efter denna veckan är man ledig en hel vecka utan att känna massa press.. De enda jag ska försöka göra är o gå ner till söderåsens kontor, och klaga lite! Sen försöka få ordning här hemma fortfrande.! Men får ju knappt göra något för älsk, men får väl kanske försöka städa lite i alla fall. & kanske rensa kläder om jag får någon ork!

Nä nu ska jag kolla runt lite till, sen blir det ut med vovven & sen fixa sig, sen iväg till hyllinge/city gross!



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar