söndag 3 oktober 2010

- Jag älskar dig <3

Älskling, vi både har och har haft våra problem. Men en sak är säker och det är att jag aldrig kommer sluta älska dig! Du både är och har någon speciellt som jag behöver för att må bra <3 att vi nu ska bilda familj, gör allt en tankeställare för både dig och mig. Så är nog inte så konstigt om vi är oens mycket nu! Men du & jag klarar allt tillsammans <3 Idag... Mamma & Silver åkte hem :( Sessan vart deppig, hennes pojkvän åkte ju hem! Dom har haft det så mysigt i helgen! Sen var älsk & jag på Ikea och köpte våra grejor som vi planerat! Plus lite små saker till. Sen hämtade pappa oss. Tack för hjälpen <3 sen käkade vi och sådär. Jag vilade en stund för va jätte trött. Var liksom uppe tidigt i morse. Och nu ska älsk o jag strax hoppa in i duschen. Sen om en stund ska jag väl kolla film o sova! Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar