torsdag 21 oktober 2010

Torsdag

tänka sig att jag är i V.29 nu & att det är 76 dagar kvar.


När alla säger att det inte är långt kvar blir jag som ett frågetecken, för jag tycker det är endel dagar, veckor kvar ändå! Fast man har ju mycket o fixa tills dess plus att det är jul & nyår i mellan. & då går ju tiden rätt så fort!

Idag har jag varit hemma, mådde inte bra igårkväll o i morse.. Och nu vet jag inte riktigt hur jag mår ?! Känner mig bara borta, o har gjort de sen igår :/ Va ute o gick en stund men Sessan innan, sen gick ja förbi Pappa skulle se om det va någon hemma. Men de va det inte :/ Så gick hem o diska!! Roooligt! Nejnej!
I helgen har Älsk o jag bestämmt oss för att bara vara hemma. Får se om vi kan åka med saker till tipen! Sen har jag jkommit på att de va mycket skönare med hörnsoffan som vi hade. Än denna tre manna.. Fast den tre manna är finare än hörnet. Men funderar ändå på att ta upp hörnsoffan igen, ska prata med hjärtat om de! Får se vad han tycker.

Aa nu är både bokhyllan och tvbänken uppe ;) Nu är det bara hyllan som ska vara ovanför tvbänken kvar, men den kan ju inte vara så jobbig, tycker man ju?! Men de vissar sig när Älsk väl kommer till den ;)


Mående i gravititeten

Mår helt ok, lite ont i ryggen i mellan åt o humörsvängningarna börjar komma tillbaka känns det som :( Inge roligt alls! Men pendlar mer mellan ledsen o glad nu! Annars känns allt helt ok.. Bebisen rör sig mycket, o trycker på ibland!



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar