måndag 18 oktober 2010

Måndag!

Måndagar är aldrig roliga! Man är ofta trött på måndagar ;O


Idag har det inte hänt så mycket, vaknade tidigt i morse, o kunde inte somna om fören mot lunch! Sen har jag oroat mig för Sessan, hon har knappt ätit sin mat idag. O hon älskar den maten. Eller har gjort i alla fall, nu verkar hon hellre vilja ha något annat?! Fattar helt plötsligt ingenting! Hon brukar få 2 ggr om dagen, men nu har hon bara fått 1 gång idag o inte ens ätit upp!?! Fattar faktiskt ingenting, om de är någon som har nån anning?

Nä får hoppas vi får papperna skriva till försäringskassan idag, o helst så jag kan skicka dom imorgon. För känner bara att jag MÅSTE få iväg dom! Sen få iväg papperna med Antes adressändring! Nä nu ska jag strax börja på maten :)



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar