onsdag 13 oktober 2010

Onsdag

Idag har jag varit på ultraljud igen :) Var roligt att se vårat lilla mirakel <3 H*n sparkade när hon tröck på h*ns huvud ;D haha, va nog inge skönt !! Sen va allt som vanligt.. Är nu i V.27+6 :) Och bebisen låg med huvudet neråt redan :O Men hon sa att de kunde ändra sig :) Sen gick ja mot älsklingens jobb, för ville han skulle höra hur det gått.. Så satt o väntade på honom i typ 1 timme ;P Men de va det värt.! Sen när han kom, bjöd han mig på mat :) Sen efter det gick han o jobba o jag gick till knutan för att ta bussen hem.. Sen när jag är ute med Sessan, så skickar Sandra sms o frågar om vi ska ut med hundarna! Och så jag va in snabbt på toa, sen ut igen ;D Sessan fick en ny lekkambrat ;D & nu väntar jag mest på att mannen ska komma hem, så Sessan o jag kan gå o möta honom.. Sen göra lite käk! Sen vänta o se om Sandra o Matte kommer över sen :) Nä de va allt för lilla mig ;D

Sandra/em>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar