tisdag 23 november 2010

Bakdag!

Ja idag vart det en riktig bakdag ;)

Ja efter Annis o Mikkan slutat skolan, gick vi hem till Pappsen och bakade. Vart daim tårta & bullar. Och jag kan verkligen inte hålla tider utan ringklocka. Här hemma har jag ALLTID klockan på! Och hemma hos Pappa funkar inte den. Så vi satt o åt samtidigt, sen skriker jag BULLARNA! Så vart dom typ halv svarta :P bara för de :P Aja SMAK I MÅLTID ;)
Men den andra plåten vart i alla fall bra ;P

Så imorgon firas Annis o Mikkan, dom blir hela 16år.. Snacka om att tiden går fort! Kändes som nyss vi lekte med dockor i hop ;) haha! Så imorgon ska jag upp tidigt först ska jag med Annis till tandläkaren. Sen ska jag göra ärende i byn :) Sen hem o försöka hinna pynta lite innan Älskling kommer hem, då vi ska gå o fira Annis o Mikkan!

Torsdagen kommer jag runt tio åka till skolan. Ska då skriva på papper om att jag aär avskriven därifrån. Så ska försöka fixa med försäringskassan imorgon! Fast gäller ju att de blir rätt! I alla fall sen efter skolan hade jag tänkt simma lite! Tänkte få med syrran och då åka ditt senare igen, för hon behöver det. Men det är också något hon måste inse själv! Kan ju inte tvinga henne :P

Sen på Fredag tänkte jag se om man kanske skulle åka o hitta någon dop present?! För på Lördagen ska vi på dop.. Men får se hur det blir!

Men har hela veckan fullbokad, utom Söndagen då ;) Fast då står det ju självklart STÄD på schemat.

Känner mig ovanligt PIGG! Ska kanske ta en sista promenad med Sessan. Sen koppla av lite ;) ! Men känner mig inte trött, fast blir väl de snart då ;P Men ska ju upp tidigt i morgon så måste ju lägga mig i tid :P Får se om Älskling vill följa med ut efter fotbollen.. Kan ju alltid hoppas, hatar o gå själv i mörkret ^^



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar