söndag 28 november 2010

Söndag

Idag är de då söndag! Och gjort mycket idag i alla fall för min kropp ;P
Först slappa vi hela morgonen. Sen vid två åkte vi till Familia och shoppade lite. Köpte varma o sköna skor, men tyvärr inte vattentäta, men det finns ju knappt några sköna vattentäta skor nu mera :/
Sen köpte Älsk lite julklappar till sina syskon. Sen sist men inte minst va vi inne på city gross och handlade lite, eller vart mer än vi planerat ^^ Men det är ju som vanligt. Tänkte vi skulle försöka hinna orka med och storhandla på lidel imorgon också! För är aldrig lönt o åka ditt i slutet på veckan, för då är typ allt slut ^^ haha.. Så får se vad vi hinner och orkar. Men i alla fall, så efter lidel hämtade Pappa oss eftersom han ändå va i svängarna, så hämtade vi skötbordet. Så nu har vi det i alla fal :) Känns skönt, så nu är det bara lägga in kläderna i den! Så antingen ska jag fixa med det imorgon eller ikväll. Får se!

Men mycket planer imorgon, tänkte gå ner till byn och handla luktegott ;) & kanske ett större ben till sessan. Sen vill jag gärna ha julblomma. Så ska nog ner o köpa de också! Men får se hur mycket pengar man har kvar ^^
Sen tänkte jag klippa mig till lugg :) och se hur de blir, för är så trött på mitt hår nu så känner att jag måste göra något med de! För vill ju själva håret ska växa o bli längre!



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar