torsdag 25 november 2010

Riktig slödag...

Var uppe runt åtta i morse, skulle ju till skolan o skriva på papper. Så gick en bit med Sessan. Sen vart de in o käka frukost sen göra sig i ordning o åka till skolan. När jag väl var där, så hittade jag inte läraren :/ Och stog där länge o väntade.! Sen ringde en klasskompis till läraren (som också letade efter henne) men hon svarade inte, sen frågade vi andra lärare om dom visste vart hon var men ingen visste! Och väntade på henne i ungefär 45min. Sen sket jag i de, för orkade inte stå o vänta när vi sa nio-tio o jag va där lite efter tio! Så då skickade jag bara sms till henne o sen tog jag bussen hem. Så hon får väl höra av sig igen då!!! Trött blir man! Påvägen hem vart jag hungrig, så åt det jag åt till lunch igår :) Och nu är jag riktigt sugen på något.... Så ska ändå gå en sväng till oj sen o handla lampor till ljustaken. Så kanske hittar någe gott i alla fall, som glass ;) Men är riktigt trött nu. Skulle kunna sova känns det som men när man väl lägger sig så kan man väl inte somna som vanligt.. Så funderar på om man ska gå till oj nu istället?! Men orkar inte :P haha.

Skulle egentligen ha simmat idag, men orkade inte de i heller för fem öre..
Nä nu ska jag strax gå..


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar