torsdag 4 november 2010

Torsdag

Mest för att påminna mig själv..
Har säkert glömt hälften. Men det kommer jag aäkerligen på, om inte annat så gör väl någon annan det ;D

Saker till bebisen som fattas...


Vangn - Ska hämtas & betalas

Spjälsäng - Hämtas hos Svärmor

baby"gunga" - Hämtas hos svärmor


Måstes inhandlas

Babygym
Balja
Badhanduk
Skötbord



Idag har inte hänt så mycket, har inte riktigt orkat ännu! Men börjar känna mig hungrig, så ska strax göra i ordning lite mat. Sen tänkte jag formodligen ut med vovven, sen försöka fixa lite här hemma. Är så trött på alla damtusar, ja min hund hårar jävligt mycket därför de blir så :/ Men Älskling damsugade vardagsrummet igår, var mycket bättre TACK ÄLSKLING<3
Sen ska jag vika in tvätt, skulle jag göra häromdagen också, men har inte riktigt orkat :P Lat som jag är.

Tänk är nu i V.31 & på fredag är det 2 månader kvar tills beräknade! Kan inte tro de är sant ju ;P Men bebisen rör sig för fullt. Och magen växer.

Ibland hade man velat ha sin släkt i närheten. Men man tröttar också på att dom inte intresserar sig på att hälsa på här! Vill ha kontakt, men får att ha det så är de jag som måste hålla ihop. Och varför ska jag göra det när ingen annan angaskerar sig?! Ja man orkar inte kämpa när ingen kämpar tillbaka!

Kanske låter löjligt, men skulle faktist vilja hitta en vän, som också ska ha barn eller har barn. Skulle vara roligt. Men det kanske kommer med tiden, vad vet jag! & har ju inte varit på föräldrarträffarna ännu, kanske ger något där?!

Nähe, nu ska jag göra lite lunch tänkte jag!


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar