tisdag 23 november 2010

Tisdag

Tröööött, ovanligt? NEJ! Men har vaknat flera gånger i natt :/


Idag blir det att gå till syrrorna, och baka lite.. Dom fyller ju år imorgon :) hela 16år ;) Så dom skulle hämta upp mig när dom slutat skolan.! Eftersom dom endå går förbi ..
För en stund sen ringde min mentor. och hon hade fått mitt sms. Så ska ditt till skolan på Torsdag o avskriva mig från skolan redan då. eftersom jag ändå inte orkar gå mer nu.
så vet inte hur jag ska göra för skulle vara där mellan nio o tio, men så ska ja ju simma med Sandra runt tolv hade vi sagt.. Och känns inte så himla lönt att åka hem i mellan! Så får se hur det blir .. Men imorgon blir det i alla fall att fira syrrorna :)

Sen måste ja ta tag i de med försäkringskassan, eftersom jag slutar skolan tidigare så är de ju något jag kan ansöka om där.. Ska snacka med Pappa om de lite!

Nä nu ska jag nog strax påbörja lunchen! Tänkte göra tonfisksås &pasta, o självklart grönsaker :)



Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar