tisdag 9 november 2010

Tisdag

Det betyder att de är skola imorgon :( & en låång dag dessutom! Fan vad trist!


Idag blev det att gå upp tidigt och tvätta, men försov mig i 30min, men gör ingenting för hinner med allt ändå! i alla fall o tvätta :P Sen blir det att städa, måste damsuga.. Sessan fäller ju så mycket!! Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Är lite trött idag men ändå rastlös ;D Så blir ju inte till att sova, för då blir jag bara tröttare.. Så får se om Mamma har ork och lust att hitta på någe.. Se om man kan åka o köpa farsdag present. De är ju på Söndag, så vill ha någe till Pappa i alla fall !

Skola imorgon :/ Känns lite segt, inte varit där på länge nu. Men sagt till mig själv ska försöka sköta de mera nu till jullovet, och försöka att bara vara hemma när jag verkligen inte mår bra alls! & det kan finnas rätt många såna dagar under min gravititet ! & idrotten ska jag försöka vara med på, lite smått!


Nä nu ska jag se om det finns någe att hitta på, sen ska jag ner i tvättstugan!!

Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar