onsdag 24 november 2010

Pyntat

Idag har jag städat lite och jul pyntat! Fast ska pyntas mera, eftersom jag tror vi har lite grejor i källaren också, som jag inte orkar hämta just idag. Sen va jag på oj innan o köpte presenter till mina småsyskon som blir 16år idag. Och då hitta jag två juldukar också, vi hade visst bara en hemma o den är typ skit stor. Så va välbehövligt. Nu ska jag strax göra mig i ordning, tänkte gå till Pappa o dom tidigare än Älsk, för orkar inte vänta på honom, och har ingen ro i kroppen för att bara vara hemma. Och dessutom ska det ju bakas lite idag med, så tänkte man kanske kunde vara till hjälp där ;) Nä men nu ska jag fixa till mig, sen ut med alla jävla sopor. Sen drar jag nog dit :)

Grattis till mina Älskade småsyskon, som inte längre är så små. Jag älskar er och hoppas ni för en super bra dag <3




Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar