måndag 15 november 2010

Boorta


Ja nu va det ett tag sen jag skrev, men har inte haft så mycket ork eller lust för att skriva! Men här är jag & jag lever ;)



Igår firade vi farsdag. Han vart jätte glad för sina farsdag presenter. Han fick en tröja där de står världens bästa pappa på, och sen fick han en blomma, wisky gaid, Och de vart han glad över. Vi va på oj o skulle handla tårta på morgonen men fanns ingen jäkla tårta :/ sämst!! För vi ville ha prinsesstårta för den gillar han bäst ;D Men inte fan fanns de och vi gick runt i hela byn, men antingen va de stängt eller så hade dom inte den! SUCK! Så fick bli utan tårta, eller ja vi åkte ju o köpte de sen när vi hade gett Pappas saker. Men så vart de blåbärspaj istället, men de går ju de också ;D Så vi åt god mat o gott fika :)

Idag har jag varit helt slut, gick upp när älsk väckte mig i morse för jag skulle tvätta! Och tvättat blev det också ;D Men efter tvättadet så SOMNADE jag! Va suuuper trött.. Men efter det så gick Mikkan o jag till Lidel och handlade hem lite! Sen vart det korvstroganoff till mat :) Frågan är bara vad man ska ha imorgon?!:P haha

Har inte varit i skolan på väldigt länge nu, men har varken haft ork eller mått super bra för att gå till skolan! Så har blivit att jag varit hemma! & nu har jag börjat fått små värkar också, så vet inte om jag vill chansa att gå till skolan!! Vill nog hellre få ordning på allting här hemma till bebisen o så. Ska höra med min mentor hur vi ska göra.. För klarar knappt av att göra någe hemma, och gör jag det så är jag helt slut sen!! Så tror inte det kommer funka att sitta i en skolbänk då! Känns inte så :/

Aja, imorgon ska jag till barnmorskan, har inte varit där på jätte länge nu, tror de är över 2 veckor sen :O Och det känns väldigt konstigt faktiskt! Nu vill jag faktiskt prata med dom lite, så man kanske lite trygghet! Och se när nästa föräldrarkurs är! Sen efter det ska jag med lillesyrran att udm, hon ska sätta in sin p-stav så ville hon ha sällskap :D Och de tycker jag alltid är roligt :)


Nä nu ska jag ta en kopp kaffe. Hoppas ni får en bra vecka ;)


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar