fredag 5 november 2010

Fredag

Nu är det helg, och min käraste ska äntligen få vara hemma ;)<3 Saknar ju honom om dagarna! Ska försöka kolla igenom mina läxor, inte gjort så mycket, för har helt seriöst varit för trött! & lusten har varit helt nere, och har haft 1000 saker att göra här hemma!
Men idag blir det inte mycket göra, Antes kompis ska komma över hit, så blir ju spelkväll/natt för dom! Trist för mig, men han måste ju få göra sina intressen :) Men jag håller på o ladda ner några filmer jag tänkt se ikväll, så tänkte ha film kväll för mig själv ;P Tur jag fick den bärbara datorn ;D
Sen att jag inte har något liv, och några speciella vänner att umgås med, de är ju mitt bekymmer! Men har inte hittat någon i närheten som "intresserar" mig!
Men på Söndag eller Måndag kommer Mamma ner och då blir det shoppa! Och hoppas på att vi ska åka o hämta spjällsängen också. Annars får jag försöka be Pappa någon helg! För Måste ju ha hem grejorna vi ska få utav svärmor <3
Men vi ska i alla fall på Ikea o handla lite, tänkte vi kanske kunde titta in på Babyland också. Har faktiskt aldrig varit där och nu har jag ju chansen att bara titta också ;) Men denna gången blir de bara bebis saker på ikea. Har inte mycket pengar, men vi får se vad de blir för roligt!
Asså tror vi har hållt med med vardagsrummet här hemma hur länge som helst :O i för sig så har de varit rensa yttekläderna med!

Blir trött, vi har ingenstans att ha bebiskläderna på :-/ Och någon byrå har vi inte plats till?! Någon som har nåt förslag på hur man kan göra?!

Nu ska jag ta det lungt.


Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar